Προγράμματα Olympiko

Trx Workout

Είτε το επιλέξετε ως κύρια είτε ως συμπληρωματική άσκηση, το trx είναι η μέθοδος προπόνησης που θα σας βοηθήσει να γνωρίσετε καλύτερα το ίδιο σας το σώμα. Αποτελείται από ιμάντα με λαβές που στερεώνονται σε σταθερό σημείο, κατά κύριο λόγο στο ταβάνι. Οι ασκήσεις εφαρμόζονται και στις τρεις διαστάσεις σε μοτίβο λειτουργικής προπόνησης, κάτι που εγγυάται πολυεπίπεδη εκγύμναση όλου του σώματος. Λόγω της ασταθούς φύσης του, ενεργοποιεί τους σταθεροποιητικούς μυς και προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία ασκήσεων σε γρήγορη εναλλαγή, που επιφέρουν αύξηση της τεστοστερόνης και της αυξητικής ορμόνης και αυξάνουν την καρδιακή συχνότητα. Η δύναμη του κορμού ενισχύεται, η αντοχή των αρθρώσεων μεγιστοποιείται και η ενεργοποίηση μεγάλου αριθμού μυϊκών ινών οδηγεί σε μυϊκή υπερτροφία. Το γυμναστήριο Olympiko δίνει μεγάλη έμφαση στα προγράμματα trx, τα οποία μπορείτε να προσαρμόσετε στο επίπεδό σας, με την βοήθεια των άρτια καταρτισμένων εκπαιδευτών μας.

Pound

Μια τρελή cardio jam εμπειρία 45 λεπτών, όπου ροκάρεις ασταμάτητα, παρέα με… δύο drumsticks! Βγάλε από μέσα σου τον/την fitness rebel, προετοιμάσου για πολλά decibel και πολύ χυμένο ιδρώτα… κι έλα να ροκάρουμε μαζί. Στο Olympiko, το pound session είναι καθολικής απήχησης. Για μικρούς, μεγάλους, γυμνασμένους ή όχι πολύ γυμνασμένους, άντρες και γυναίκες. Που ξεχειλίζουν όμορφη τρέλα και αρέσκονται να την μεταδίδουν και να ανανεώνονται μέσα από αυτή. Αεροβικές κινήσεις, συνδυασμένες με γνωστές στάσεις pilates και yoga, εναλλαγές μεταξύ πλειομετρικού και ισομετρικού τέμπο, θα σας παρασύρουν σε ένα ξέφρενο ρυθμό, που θα σας κάνει να βγάλετε το party animal από μέσα σας. Και θα σας χαρίσει ένα υπέροχα σμιλεμένο κορμί. Let’s Rock!

Cross Training

Καλώς ήλθατε στην διασταυρούμενη κυκλική προπόνηση πολλαπλών δραστηριοτήτων. Κι αν η σύνθετη αυτή επεξήγηση δεν σας λέει πολλά, η δραστηριότητα από μόνη της, θα σας πάρει πολλά… σε ιδρώτα και θερμίδες και θα σας δώσει πολλά… σε δύναμη, αντοχή και ευλυγισία. Και είναι βέβαιο, πως δεν θα την βαρεθείτε ποτέ. Το Cross training, συνδυάζει ασκήσεις από άλλα προγράμματα και στο Olympiko έχετε την δυνατότητα να δημιουργήσετε-υπό την καθοδήγηση των έμπειρων γυμναστών μας- το δικό σας πρόγραμμα. Αναλόγως των προτιμήσεών σας όσον αφορά το ασκησιολόγιο και των στόχων σας στο fitness. Όλος ο γυμναστηριακός εξοπλισμός είναι στην διάθεσή σας. Συνδυάστε διάδρομο με καθίσματα, ασκήσεις με kettlebell και μηχανήματα αντίστασης ή κοιλιακούς, έλξεις και ελεύθερα βάρη με ποδήλατο ή κωπηλατική. Οι συνδυασμοί είναι ανεξάντλητοι και η ποικιλία επιλογών θα σας προφυλάξει από την ρουτίνα της επανάληψης και θα γυμνάσει ομοιόμορφα το σώμα σας, απογειώνοντας τον μεταβολισμό.

Abs

Η άμεση και σίγουρη λύση για σφιχτούς, καλοσχηματισμένους κοιλιακούς και ραχιαίους. Οι Trainers του Olympiko επιλέγουν για σας τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις σε ένα μοναδικό workout, που μπορεί να συνδυαστεί τόσο με το ατομικό σας πρόγραμμα όσο και με κάποιο άλλο ομαδικό.

Body Step

Ο βασιλιάς του cardio. Γνωστό και ως step aerobic, σας δίνει την δυνατότητα να ανέβετε σκαλί-σκαλί τα επίπεδα της αεροβικής γυμναστικής, αναλόγως του δικού σας… επιπέδου. Απαραίτητη προϋπόθεση; Μα φυσικά, να αγαπάτε την μουσική. Την δυνατή, ενεργητική, ξεσηκωτική μουσική. Καθώς, είναι βέβαιο ότι το body step θα σας ξεσηκώσει! Σε αυτή την… πτήση, δεν είστε μόνοι. Το σύνθημα δίνουν οι άριστα καταρτισμένοι εκπαιδευτές μας κι εσείς δεν έχετε, παρά να βάλετε το παρασύνθημα: την καλύτερή σας διάθεση. Ένα είναι σίγουρο. Το body step θα σας αποφέρει πλεόνασμα θετικής ενέργειας. Μπορείτε να το αντέξετε;

Yoga

«Νους υγιής εν σώματι υγιεί», έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι. Κάτι που αντικατοπτρίζεται άριστα στις βασικές αρχές της yoga. Εξασκώντας τις στάσεις, τις ασκήσεις αναπνοής και την αυτοσυγκέντρωση, επιτυγχάνετε την αποτοξίνωση από αρνητικές σκέψεις, την πνευματική διαύγεια και την πλήρη ψυχοσωματική αρμονία και ισορροπία. Παράλληλα, γυμνάζεστε σε βάθος και πολυεπίπεδα και αποκτάτε την καλύτερη δυνατή γνώση του σώματός σας. Οι μύες κερδίζουν σε πλαστικότητα και ευκαμψία, το νευρικό σύστημα χαλαρώνει, το κυκλοφορικό και το αναπνευστικό τονώνονται, η σπονδυλική στήλη γίνεται περισσότερο ευλύγιστη και η μεταβολική δραστηριότητα ενισχύεται σημαντικά. Με τη yoga, αποκτάτε καλύτερη επίγνωση του σώματός σας. Κι αυτό, το εισπράττετε τόσο εσείς όσο και οι γύρω σας.

Boxing

To πρόγραμμα boxing βελτιώνει τη στάση του σώματος, τον συντονισμό και τα αντανακλαστικά μας, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην ολοκληρωμένη άσκηση του σώματος. Αυξάνει την αντοχή, δυναμώνοντας την καρδιά και βοηθά αποτελεσματικά στην απώλεια βάρους.

Body Strength

Προγράμματα εκγύμνασης για όλα τα επίπεδα, ιδανικά για κάψιμο λίπους και χτίσιμο μυϊκής μάζας. Ασκήσεις σε διαλειμματικό τόνο και σε cardio τέμπο, που εφαρμόζονται συνδυαστικά για εκγύμναση όλων των μυϊκών ομάδων. Με αυτόν τον τρόπο, κερδίζουμε χρόνο και χτίζουμε το μυϊκό μας σύστημα με έναν πιο ολοκληρωμένο τρόπο. Επιπλέον, γυμνάζοντας τον κορμό παράλληλα με τις επιμέρους μυϊκές ομάδες, επιτυγχάνουμε πολύ καλά αποτελέσματα όσον αφορά την ισορροπία, τον συγχρονισμό και την λειτουργική δύναμη.

Functional

Η Λειτουργική Προπόνηση ξεκίνησε ως μέθοδος αποκατάστασης τραυματισμών και γρήγορα επεκτάθηκε στο σύνολο των πληθυσμιακών ομάδων, ανταποκρινόμενη σε όλο το φάσμα των κινητικών δραστηριοτήτων που ορίζουν την καθημερινότητα. Η προπόνηση αποσκοπεί στην νευρομυϊκή συναρμογή, τον καλύτερο δηλαδή συντονισμό του νευρικού με το μυϊκό σύστημα και καλύπτει και τις τρεις οδούς ενέργειας κατά την διάρκεια της άσκησης: την αναερόβια αγαλακτική, την αναερόβια γαλακτική και την χαμηλής ισχύος αερόβια δραστηριότητα. Οι γωνίες κίνησης που εφαρμόζει το functional training, προϋποθέτουν μεγαλύτερη συμμετοχή των σταθεροποιητικών μυών, παρέχοντας την σταθερότητα που χρειάζεται το σώμα για να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις της καθημερινότητας. Μια μητέρα που παίρνει αγκαλιά τα παιδιά της, ένας άντρας που γυρνάει σπίτι φορτωμένος ψώνια ή ένας εργάτης που επαναλαμβάνει μηχανικά την ίδια χειρωνακτική κίνηση στην δουλειά του, μπορούν να ωφεληθούν σε μεγάλο βαθμό από το συγκεκριμένο είδος προπόνησης. Παράλληλα, τα επιλεγμένα μοτίβα κινήσεων στο functional training, εστιάζουν στον έλεγχο της ευθυγράμμισης και στην ιδιοδεκτικότητα, κάτι που το καθιστά άριστη προσθήκη στο ασκησιολόγιο των αθλητών. Το Olympiko εφαρμόζει όλες τις αποδεκτές προπονητικές αρχές του functional training και σας δίνει την δυνατότητα να γυμναστείτε πολυδιάστατα σε όλο το εύρος της προπόνησης κινήσεων, για ένα σώμα με καλύτερη ευλυγισία, μεγαλύτερη ευκινησία και βελτιωμένα αντανακλαστικά.

Glutes Lifting

Το glutes lifting ξυπνά τον γλύπτη μέσα σας. Ή πιο σωστά, την γλύπτρια, καθώς είναι κοινό μυστικό πως προτιμάται περισσότερο από τις γυναίκες. Κι επειδή οι όμορφα σμιλεμένοι γλουτοί είναι σήμα κατατεθέν του ωραίου φύλου, κορίτσια, έφτασε η ώρα. «Booty calls!». Σύσφιξη, ανόρθωση, σχεδιασμός καλαίσθητου περιγράμματος, για να φοράτε το κολάν, όχι να σας φοράει. Και φυσικά, αντίο περιττό λίπος, περιφέρεια και ψωμάκια. Έχουμε τον τόπο… και τον τρόπο.

Pole Dance

Το pole dancing είναι η νέα τάση στον χώρο της γυμναστικής. Μια τάση, όπου το σώμα χρησιμοποιείται ως αντίσταση στο βαρυτικό πεδίο, κάτι που το καθιστά συναρπαστικό. Στο Olympiko, θα βρείτε προγράμματα για όλα τα επίπεδα. Οι ασκήσεις είναι κλιμακούμενης δυσκολίας, κάτι που καθιστά την προσαρμογή σταδιακή και ανανεώνει διαρκώς την εμπειρία ως μια συνεχή πρόκληση. Με το pole dancing, θα λατρέψετε να ανακαλύπτετε και να επεκτείνετε τα όρια του σώματός σας. Πρόκειται για μια δραστηριότητα που γυμνάζει όλο το σώμα σε βάθος και λόγω του ότι συνδυάζεται με τον μη αερόβιο χαρακτήρα του χορού, αυξάνει τον μεταβολισμό, ενεργοποιώντας το afterburn effect. Η καύση θερμίδων, δεν θα περιοριστεί δηλαδή κατά την διάρκεια της άσκησης, αλλά θα συνεχιστεί για ώρες μετά το τέλος αυτής.

Pilates

Ο Τζόζεφ Πιλάτες, εμπνευστής της ομώνυμης μεθόδου, συνήθιζε να λέει: «Σε 5 μαθήματα, αρχίζεις να νιώθεις την διαφορά, στα 10 την αισθάνονται και οι γύρω, σε 20 αποκτάς ένα νέο σώμα». Κι αυτό, το εισέπραξε πρώτος ο πολυπράγμονας Ελληνογερμανός, μιας και χρησιμοποίησε το ίδιο του το δημιούργημα αυτοβιωματικά. Έγινε δηλαδή ο ίδιος το αντικείμενο της έρευνάς του. Το pilates είναι προσανατολισμένο γύρω από το αιθουσαίο σύστημα ισορροπίας του ανθρωπίνου σώματος. Ενεργοποιώντας τις ανάλογες κινήσεις ιδιοδεκτικότητας, μας βοηθά να βελτιώσουμε την αντίληψη αίσθησης της κίνησης, καθώς και την αίσθηση συνειδητοποίησης των μυών και την λειτουργική τους αντίληψη. Με άλλα λόγια, μέσω του pilates, αποκτούμε έναν όσο τον δυνατόν πληρέστερο έλεγχο του σώματός μας στον χώρο. Η ενέργεια στο pilates, πηγάζει από τους μυς της κοιλιακής χώρας και επεκτείνεται προς τα άκρα. Με τις κατάλληλες τεχνικές αναπνοής, αποβάλλουμε τον ακάθαρτο αέρα, οξυγονώνουμε σωστά το αίμα, διώχνουμε το στρες και γυμναζόμαστε σε πλήρη αρμονία. Παράλληλα, βελτιώνουμε την στάση του σώματος, ανακουφίζουμε την μέση και τον αυχένα από χρόνιες παθήσεις(λόρδωση, σκολίωση, κύφωση) και πλημμυρίζουμε με ευεξία. Το pilates, φτιάχτηκε στα μέτρα του σύγχρονου ανθρώπου, ώστε να τον βοηθήσει στον δύσκολο αγώνα της καθημερινότητας. Το pilates δεν προορίζεται για υπεράνθρωπους. Το ότι ο ίδιος ο «πατέρας» του, το χρησιμοποίησε για να αυτοϊαθεί από το άσθμα, την ραχίτιδα και τον ρευματικό πυρετό που τόσο τον ταλαιπωρούσαν, λέει πολλά και δείχνει τον δρόμο και σε εμάς.

Stretching

Το Stretching είναι ιδανικό για όλους τους σωματότυπους και για όλα τα φύλα. Είναι ένα ιδιαίτερο είδος γυμναστικής, το οποίο είναι απαραίτητο για όποιον γυμνάζεται, αφού δίνει ελαστικότητα στους μυς και βελτιώνει την ισορροπία και την αναπνοή. Παράλληλα τονώνει το σώμα και αποβάλλει το άγχος. Λόγω της ευλυγισίας που αποκτά κανείς με το Stretching, αποκτά και μεγαλύτερη απόδοση στις υπόλοιπες γυμναστικές δραστηριότητες που κάνει ενώ ταυτόχρονα μειώνει τους τραυματισμούς. Δοκιμάστε το!

Zumba

H zumba είναι το είδος της γυμναστικής που δεν γίνεται να μην το αγαπήσεις από την πρώτη κιόλας δοκιμή. Η μουσική και οι χορευτικές κινήσεις θα σε ξεσηκώσουν ενώ ταυτόχρονα θα κάψεις λίπος και θα δυναμώσεις. Γυμνάζεσαι, λοιπόν, ενώ διασκεδάζεις, κάνεις νέους φίλους και φεύγεις με ενέργεια, ευεξία και χαμόγελο. Λόγω του ότι η zumba είναι ένα ομαδικό πρόγραμμα στο οποίο κινείσαι καθ’ όλη τη διάρκεια, θα δεις διαφορά σε όλο σου το σώμα, το οποίο θα δυναμώσει και θα σμιλέψει ενώ παράλληλα θα μειωθούν τα επίπεδα του στρες και της κόπωσης. Είναι ιδανική για όποιον επιθυμεί όχι μόνο να χάσει κιλά, αλλά και για όσους επιθυμούν ένα καλοσχηματισμένο σώμα.

Krav Maga

Tο Krav Maga είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα αυτοάμυνας, που προετοιμάζει τα άτομα να αποφεύγουν και να αντιμετωπίζουν όλων των ειδών τις επιθέσεις και τη βία. Απευθύνεται και στα δύο φύλα, ανεξαρτήτως φυσικής κατάστασης και ηλικίας. Η εκπαίδευση δομείται πάνω σε πραγματικά σενάρια (στο δρόμο, στο σπίτι, στο αυτοκίνητο, στο χώρο εργασίας κ.ά.) με αποτέλεσμα να έχει και πρακτική εφαρμογή σε περίπτωση κινδύνου. Με την εβδομαδιαία εξάσκηση κάποιος μπορεί να επιτύχει καλύτερη υγεία, φυσική κατάσταση, ευεξία και αυτοπεποίθηση.