10 Συμβουλές για καλύτερη διατροφή

Όταν μιλάμε για απώλεια βάρους δεν εννοούμε πάντα αποτοξίνωση ή γρήγορη απώλεια κιλών. Η ουσία είναι να υιοθετήσουμε συνήθειες που μας κάνουν να ακολουθούμε έναν υγιεινό τρόπο ζωής και διατροφής. Αυτό γίνεται πιο εύκολα εφαρμόσιμο μέσα στην καθημερινότητά μας αλλά τις περισσότερες φορές μας δυσκολεύει σε περίοδο διακοπών. Ωστόσο διαβάζοντας τις παρακάτω συμβουλές μπορείτε να βοηθήσετε τον εαυτό σας να είναι συνεπής ακόμα και σε περιόδους που αισθάνεστε πολύ άγχος:

  1. Δε χρειάζεται να κάνετε μεγάλες και απότομες αλλαγές για να χάσετε βάρος. Κάντε μικρές αλλαγές στην αρχή, αντικαθιστώντας για παράδειγμα τους έτοιμους χυμούς με φυσικούς ή καταναλώνοντας σκέτα φρούτα και βάλτε τις πιο χρωματιστές τροφές στο πιάτο σας!
  2. Χρησιμοποιείτε πάντα το ίδιο πιάτο ώστε να μην ξεφεύγετε ποτέ και να το έχετε ως οδηγό για την ποσότητα της μερίδας! Μπορείτε ακόμα να το αγοράσετε στα χρώματα που σας φτιάχνουν τη διάθεση.
  3. Δεν ταιριάζουν όλα τα είδη διατροφών σε όλους, γι’ αυτό βρείτε ποιο δουλεύει στο δικό σας σώμα και εφαρμόστε το. Σίγουρα σε κάθε περίπτωση να επικεντρώνεστε σε διατροφές που σας δίνουν πολλά θρεπτικά συστατικά (φρούτα, λαχανικά, άπαχη πρωτεΐνη και καλά λιπαρά).
  4. Είναι πολύ βοηθητικό να καταγράφετε αυτά που τρώτε με τη χρήση μιας εφαρμογής στο κινητό σας, που μπορεί να μετρήσει τις θερμίδες που παίρνετε καθημερινά σε κάθε σας γεύμα.
  5. Μαγειρεύετε περισσότερο στο σπίτι και μην τρώτε τόσο συχνά σε εστιατόρια γιατί σίγουρα θα καταναλώνετε άσκοπες θερμίδες, ζάχαρη και αλάτι. Μόνο στη δική σας κουζίνα έχετε τον απόλυτο έλεγχο!
  6. Προσθέστε στα γεύματά σας περισσότερη πρωτεΐνη και μειώστε τη ζάχαρη. Η πρωτεΐνη είναι ζωτικής σημασίας για την απώλεια βάρους, την οικοδόμηση των μυών αλλά και την ανάκτηση ενέργειας και δύναμης από τις σκληρές προπονήσεις.
  7. Αποφύγετε την υπερκατανάλωση κάποιων τροφών και εφαρμόστε κάποιες τεχνικές διατροφής όπως το να τρώτε αργά και να απολαμβάνετε το κάθε γεύμα. Αυτό σας κάνει να νιώσετε το αίσθημα του κορεσμού πριν τελειώσετε το γεύμα σας.
  8. Είναι πολύ σημαντικό να έχετε κάποιον που θα σας στηρίζει ψυχολογικά να συνεχίσετε αυτό που κάνετε ή ακόμα και να σας παρακινήσει να ξεκινήσετε αν δυσκολεύεστε στη αρχή. Βρείτε ανθρώπους που ακολουθούν υγιεινό τρόπο ζωής και αθλούνται για να σας ενθαρρύνουν.
  9. Μη ζυγίζεστε καθημερινά! Ορίστε μια συγκεκριμένη ώρα και ημέρα της εβδομάδας να ανεβαίνετε στη ζυγαριά.
  10. Ξεκίνα να πίνεις τον καφέ σου και το τσάι σου χωρίς ζάχαρη. Μπορείς στην αρχή να την αντικαταστήσεις με μέλι και σταδιακά να το μειώνεις και αυτό!