4 Παραπλανητικά μηνύματα που μας δίνει το στομάχι μας

Πολλές φορές, όταν νομίζουμε ότι είμαστε πεινασμένοι, το σώμα μας προσπαθεί τελικά να μας πει ότι είμαστε διψασμένοι ή αγχωμένοι. Κάποιες στιγμές όντως μπορεί να έχουμε ανάγκη από ένα σνακ αλλά δεν μπορούμε πάντα να αναγνωρίσουμε τα σημάδια που μας δίνει ο οργανισμός μας για το τι έχουμε ανάγκη στην πραγματικότητα. Ρἰξτε μια ματιἀ στα παρακάτω συμπτώματα και σκεφτείτε τα την επόμενη φορά που νομίζετε ότι μπορεί να πεινάτε:

  1. Πονοκέφαλος

Όταν είστε πολύ αφυδατωμένοι και διψασμένοι εἰναι πολύ πιθανό να σας δημιουργηθεί πονοκέφαλος. Ο πονοκέφαλος σάς κάνει να νιώθετε σα να έχετε χαμηλό σάκχαρο και γι’αυτό να νομίζετε πως πεινάτε.

  1. Όρεξη για ζαχαρούχα τρόφιμα

Μερικοί άνθρωποι όταν έχουν πολύ στρες καταναλώνουν τρόφιμα πλούσια σε ζάχαρη και υδατάνθρακες γιατί έτσι ανακουφίζονται από το άγχος τους. Αυτό συμβαίνει γιατί τα τρόφιμα αυτά ενισχύουν τα επίπεδα σεροτονίνης, κάνοντάς σας να αισθάνεστε ηρεμία προσωρινά. Σε στιγμές έντονου στρες προσπαθήστε να καταναλώσετε ένα γεύμα τουλάχιστον πιο υγιεινό και τρώτε αργά. Μιλήστε με έναν φίλο, είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να καταπολεμήσετε το άγχος σας!

  1. Έλλειψη συγκέντρωσης

Το φαγητό είναι καύσιμο και εἰναι λογικό όταν στερείστε ύπνο και όταν δεν έχετε ενέργεια λόγω της κούρασης, να το έχετε περισσότερη ανάγκη. Σε τέτοιες περιπτώσεις εξάντλησης, συνήθως επιλέγετε ανθυγιεινά τρόφιμα απ ό,τι αν κοιμόσασταν τις σωστές ώρες και δε σας έλειπε ο ύπνος. Φροντίστε λοιπόν να κοιμάστε 7 ώρες ημερησίως και σε περίπτωση εξάντλησης απλώς κοιμηθείτε!

  1. Έλλειψη ενδιαφερόντων

Θα σας έχει συμβεί όταν δεν έχετε τι να κάνετε και βαριέστε πολύ, να θέλετε να καταναλώσετε μπισκότα, σοκολάτες ή ένα άλλο γεύμα όχι και πολύ υγιεινό. Στην πραγματικότητα δεν πεινάτε και τρώτε από πλήξη τη δεδομένη αυτή στιγμή. Την επόμενη φορά που θα βαρεθείτε μέσα στην ημέρα σας, προτιμήστε να λύσετε ένα σταυρόλεξο, να κάνετε έναν σύντομο περίπατο ή κάποια άλλη δραστηριότητα που σας αρέσει πολύ!