Τα μυστικά ενός προπονητή

Πολλοί άνθρωποι γνωρίζουν ότι η άσκηση είναι ζωτικής σημασίας και αποφέρει πολλά οφέλη για την υγεία. Δεν αρκεί όμως απλά να το γνωρίζουμε αλλά καλό είναι να το κάνουμε και πράξη. Ακόμα κι αν είμαστε ενθουσιασμένοι και έχουμε βάλει συγκεκριμένο στόχο στο μυαλό μας, πολλές φορές το πρόγραμμά μας μπορεί να αλλάξει λόγω άλλων προτεραιοτήτων και υποχρεώσεων. Παρακάτω σας γράφουμε μερικά μυστικά κάποιων προπονητών:

Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια είναι το ότι πιστεύουμε πως δεν έχουμε στη διάθεσή μας ούτε 30 λεπτά για να γυμναστούμε. Ο Jimmy Minardi, πιστοποιημένος personal trainer, συμβουλεύει να σπάμε την άσκησή μας σε δεκάλεπτα τμήματα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Για παράδειγμα μπορείτε να ανεβοκατεβαίνετε τη σκάλα για 10 λεπτά, να φροντίζετε να παρκάρετε λίγο πιο μακριά από τον προορισμό σας και άλλες τέτοιου τύπου ασκήσεις, και στο τέλος της ημέρας θα έχετε κάνει μία πλήρη προπόνηση χωρίς να το έχετε συνειδητοποιήσει.

Η Justine Mansfield, πιστοποιημένη personal trainer συνηθίζει να συγκεντρώνει τις αγαπημένες μουσικές επιλογές των πελατών της στα ομαδικά της προγράμματα. Η μουσική είναι ένα τεράστιο κίνητρο, ανεβάζει τη διάθεση και μάλιστα αν αποτελεί και επιλογή των αθλούμενων, εκείνοι νιώθουν πως είναι και οι ίδιοι μέρος της δημιουργίας της συνεδρίας.

Σύμφωνα με τη Stacy Weaver Maturin μια καλή τακτική για καλύτερη προπόνηση είναι να αθλείστε σε χώρους όπου σας βλέπουν και άλλοι. Όταν υπάρχει κοινό ενώ γυμναζόμαστε, υποσυνείδητα προκαλούμε τον εαυτό μας να εκτελέσουμε όσο καλύτερα γίνεται τις ασκήσεις. Το ίδιο λοιπόν συμβαίνει και στα ομαδικά προγράμματα.

‘’Γυμναστείτε σαν παιδιά’’ αναφέρει ο Chris Clough. Στα μαθήματά του αφιερώνει λίγα λεπτά στο παιχνίδι. Για παράδειγμα μπορεί να βάλει τους μαθητές του να κάνουν ασκήσεις ισορροπίας σε μία περίεργη και δύσκολη στάση,  να έρπουν ή άλλες τέτοιες ασκήσεις που μπορεί να προκαλέσουν ακόμα και γέλιο.