Ποιες τροφές μας δίνουν ενέργεια;

Νιώθεις κόπωση μετά από μία κουραστική μέρα και χρειάζεσαι άμεση ενέργεια; Θέλεις να φας κάτι για να πάρεις άμεση ενέργεια για την προπόνησή σου; Η λύση βρίσκεται στις τροφές που συνδυάζουν φυτικές ίνες και πρωτεϊνες.

Ας δούμε ποιες τροφές καταπολεμούν την κόπωση και μας δίνουν την ενέργεια που χρειαζόμαστε:

Blueberries (μύρτιλα)
Τα blueberries συχνά αναφέρονται ως «superfoods». Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά, ενώ φαίνεται πως τονώνουν την εγκεφαλική λειτουργία και κρατούν τα επίπεδα ενέργειας υψηλά.

Μαύρη σοκολάτα

Θεωρείται θαυματουργή, καθώς αυξάνει τον μεταβολισμό, καταπολεμά την κόπωση και μειώνει το stress.  Επίσης, αυξάνει την διαύγεια του εγκεφάλου και βελτιώνει την διάθεσή μας!

Ξηροί καρποί

Αμύγδαλα, κάσιους και καρύδια συγκαταλέγονται στους ξηρούς καρπούς που εκτός από πολύ θρεπτικοί, αντιμετωπίζουν και το αίσθημα της κούρασης. Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε πρωτεϊνες, που βοηθούν στην απελευθέρωση ενέργειας, ενώ παράλληλα εφοδιάζουν το σώμα με παραπάνω αντοχή, καθώς του δίνουν μία συγκεντρωμένη πηγή ενέργειας.

Αυγά

Το αυγό είναι μία τροφή πλούσια σε πρωτεϊνες, η οποία μπορεί να συγκρατήσει την όρεξή σου για αρκετή ώρα, καθώς η πρωτεΐνη χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να χωνευτεί σε σχέση με τους υδατάνθρακες. Επίλεξε λοιπόν ένα αυγό ως σνακ, για να αναπληρώσεις την χαμένη σου ενέργεια.

Μήλα

Κι όμως! Τα μήλα μπορούν να σου δώσουν την ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός, καθώς περιέχουν φυτικές ίνες, βιταμίνη C, φρουκτόζη και αντιοξειδωτικά. Τα φυτικά σου σάκχαρα χωνεύονται μέσα σε 30 λεπτά, προσφέροντας άμεση ενέργεια.

Υδατανθρακούχα τρόφιμα

Η βρώμη, η κινόα και το καστανό ρύζι περιέχουν φυτικές ίνες και σύνθετους υδατάνθρακες, οι οποίοι καίγονται αργά από τον οργανισμό, διατηρώντας τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και απελευθερώνοντας αργά την ενέργειά τους. Αν λοιπόν, νιώθεις πως οι αποθήκες ενέργειάς σου είναι άδειες δεν έχεις παρά να καταναλώσεις ένα γεύμα πλούσιο σε προϊόντα ολικής άλεσης!