Τροφές που σας ξεκουράζουν

Η γυμναστική προσφέρει πολύ σημαντικά οφέλη στον οργανισμό μας, από τη βελτίωση της ψυχικής μας υγείας έως τη μακροζωία και τα αυξημένα επίπεδα ενέργειας. Καμιά φορά όμως από τις υπερβολές που κάνουμε με τις προπονήσεις μας σε συνδυασμό με το στρες της καθημερινότητας μπορεί να αντιμετωπίσουμε πόνους, φλεγμονές ακόμα και αϋπνία. Από τέτοιου είδους προβλήματα μπορούμε να ανακουφιστούμε πιο γρήγορα με τη βοήθεια κάποιων τροφών. Παρακάτω σας δίνουμε μερικά από αυτά:

  • Σπόροι κολοκύθας

Οι δυνατές προπονήσεις συχνά κάνουν τις αϋπνίες πιο έντονες και συχνές επειδή οι μύες σας καταπονούνται και δεν μπορείτε να χαλαρώσετε εύκολα. Αν λοιπόν περνάτε ένα τέτοιο διάστημα προσθέστε στη διατροφή σας σπόρους κολοκύθας. Το μαγνήσιο που εμπεριέχουν ανακουφίζει από την ένταση των μυών και έτσι καταπολεμάται ο ανήσυχος ύπνος.

  • Κεφίρ

Το τράνταγμα των οργάνων με το τρέξιμο, μπορεί καμιά φορά να οδηγήσει σε γαστρεντερικά προβλήματα. Η λήψη προβιοτικών βοηθάει πολύ στη διαδικασία της πέψης. Σύμφωνα με τον Allison Childress, ειδικό πιστοποιημένο στην αθλητική διατροφή, το κεφίρ είναι το πλέον κατάλληλο για τις περιπτώσεις αυτές καθώς είναι από τα πιο πλούσια σε προβιοτικά τρόφιμα στον πλανήτη.

  • Αβοκάντο

Αν έχετε χρόνιες φλεγμονές ή αποκτήσατε από τραυματισμό στην προπόνησή σας, βάλτε στη διατροφή σας το αβοκάντο, ένας αντιφλεγμονώδης καρπός με υψηλή περιεκτικότητα σε μονοακόρεστα λιπαρά και βιταμίνη Ε.

  • Ψημένες πατάτες με τη φλούδα

Οι πατάτες περιέχουν μια υγιή δόση καλίου η οποία βοηθά στην αντικατάσταση των αποθεμάτων καλίου των μυών σας και στην αποφυγή των μυϊκών κραμπών.

  • Κουρκουμάς

Μετά από μακροχρόνια σωματική δραστηριότητα μπορεί οι αρθρώσεις σας να έχουν γίνει δύσκαμπτες. Σύμφωνα με το περιοδικό Phytotherapy Research τα συστατικά του κουρκουμά έχουν συγκρίσιμα αποτελέσματα στην αντιμετώπιση της δυσκαμψίας ακόμα και με φάρμακα.

  • Λιναρόσπορος

Οι βαριές σωματικές δραστηριότητες, όπως είναι το τρέξιμο μπορούν να οδηγήσουν στη μείωση της πυκνότητας των οστών. Για να μετριάστε την απώλεια αυτή δοκιμάστε καθημερινά να καταναλώνετε λιναρόσπορο. Μία συνιστώμενη δόση είναι 1-2 κουταλιές αλεσμένου λιναρόσπορου μαζί με άφθονο νερό.